Hi
I just got back my test neutralized database and re-imported, then restarted odoo18.
I can login but cannot see Applications, I see the following screen:
With these errors in Developer Tools -> Console:
web.assets_web.min.js:39 Uncaught Error: Error while loading "web.assets_web.bundle.xml": Error: Template html_editor.EmbeddedFileBlueprint already exists at ModuleLoader.startModule (web.assets_web.min.js:39:227) at ModuleLoader.startModules (web.assets_web.min.js:38:57) at ModuleLoader.addJob (web.assets_web.min.js:5:39) at ModuleLoader.define (web.assets_web.min.js:10:121) at web.assets_web.min.js:25289:26
The following modules failed to load because of an error: ['web.assets_web.bundle.xml']
The following modules are needed by other modules but have not been defined, they may not be present in the correct asset bundle: ['@bus/components/bus_connection_alert']
OwlError: Missing template: "web_enterprise.EnterpriseNavBar" (for component "EnterpriseNavBar")
Error: Missing template: "web_enterprise.EnterpriseNavBar" (for component "EnterpriseNavBar")
at App.getTemplate (web.assets_web.min.js:1204:7)
at new ComponentNode (web.assets_web.min.js:1047:133)
at web.assets_web.min.js:1608:6
at WebClientEnterprise.template (eval at compile (web.assets_web.min.js:1562:421), <anonymous>:12:12)
at MountFiber._render (web.assets_web.min.js:983:96)
at MountFiber.render (web.assets_web.min.js:982:6)
at ComponentNode.initiateRender (web.assets_web.min.js:1052:47)
Hi Niyas
odoo18 community and enterprise updated to latest.
I have some custom modules but they are not installed in my custom-addons directory on test. Maybe this is my issue?
re updating base module, I've tried running:
and
But both the commands dont seems to finish, or provide any error message.
Thanks
Eliot